söndag 7 oktober 2007

Toyota - for the devil within you

Toyota ja.. Idag har jag varit och provkört! Både Auris och Avensis. Man slås helt klart av Avensisens överlägsna kvalitetskänsla och komfort, men jag föll ändå för den något mindre, skumpigare, högljuddare Aurisen. Jag vill inte köra en familjebil!

Ja, förövrigt har det varit en lugn dag. På väg hem köpte jag och min polare (som hängde med som "moraliskt stöd" och "knapptryckare") en varsin BigMc & co, för det var extrapris, och sen for vi tillbaka till Oxelösund. Det blev lite spelande av Airfix Dogfighter över nätverk med ett par killar här på kvällen, annars har vi inte gjort ett jota.

Jag läste precis att en Jodel gick i backen utanför Eslöv häromdagen. Artikel här och forumtråd här. Jag fick en plötslig känsla när jag läste tråden att jag kände igen maskinen, och jo visst. Den stod parkerad framför ena hangaren på flygträffen jag nämnde i ett tidigarre inlägg, och visst fick jag ett par bilder med den i bakgrunden. Bläddra ner i tråden så hittar ni bilderna från mig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lite bättre beskrivning på Yaris skulle vara intressant/ca

Unknown sa...

Hur gick det på Airfix dogfighter?
Säger bara en sak,

!!!Hail to the king of airfix dogfighter!!! ;)

hehehehehe

revansch kanske?

SJOLUS sa...

Jag piskar er i F22 DID ADF, ANYDAY!