tisdag 9 oktober 2007

Nu är det jul igen...

Ja, idag var det riktig julkänsla i matsalen, där serverades nämligen risgrynsgröt. Ganska gott faktiskt, men det kändes en smula fel...
Iallafall då, det finns inte så mycket att rapportera härifrån Järntorget (själva hjärtat av oxelösund), utan det har varit stillsamt dom senaste dagarna. Andreas (klasskamrat) tror visst att han är särskilt bra på tidigare nämnt datorspel, men se, nu klådde jag honom nästan efter att jag har spelat det i 1 timme och han i ett antal eoner (minst, om inte mindre), så så bra är han nog inte.

(Och du vet att du inte lyckas knäcka mig med ditt eviga tjatande heller.. :P)

Jag har hittat en bil (Toyota Camry av 1996 års modell) som skulle kunna vara en värdig ersättare till lyxvagnen jag har idag (en Toyota Camry av 88 års modell), synd bara att jag inte har råd. Man skulle vinna på Lotto eller nåt.. *suck*

Nä, här kan man inte sitta och sörja, jag får helt enkelt ut och ta en tur med min racervagn istället, så att jag ångrar mig fort som attans. :)

1 kommentar:

SJOLUS sa...

eller så typ, åker man plastraket som mig :(