söndag 28 oktober 2007

Skåneblogg

Hem ljuva hem!
Jag är tillbaka hemma i Skåne nu för en vecka, f*n så skönt! Man blir ganska trött på skola efter ett tag måste jag säga.
Resan ner gick bra, halva vägen kördes av min klasskamrat Andreas (vilken jag dumpade av i Hässleholm, trots att han skulle till Malmö...), och hälften körde jag själv. Trist att köra 45 mil nästan konstant motorväg måste jag säga.

Här sitter jag iallafall nu då, och fyller (nåja..) mammas dator med musik som jag ska greja med mig i bilen på väg upp (och lyssna på nu) tänkte jag.

Veckans stora nyhet måste bli: jag ska på Dreamhack Winter 2007!
Här sitter jag om någon vill besöka mig:

(på den gula platsen då)
Tänk er. Jag mitt i bland 8000 andra svettiga fjortisar. Men nåja, det finns med största sannolikhet en hel del vettigt folk där också. Och en helt alkohol- och drogfri (dessvärre även till stora delar sömnfri) "festival" är väl iallafall att föredra framför exempelvis Hultsfred, åtminstone ur föräldrasynpunkt...

Nu serveras det minsann tacos, så det är bäst att jag tar och susar iväg lite fort.. :)

Hare finfint!

2 kommentarer:

SJOLUS sa...

du kan ju fethaja att jag tänker ta och hälsa på

Cristian sa...

@sjolus: Ja, du får ju fetelångt å gå ju, minst 20 meter iallafall.