onsdag 23 januari 2008

Good news and bad news...

Tja, vi börjar väl med dom bra...

  1. Mitt domännamn är nu registrerat, och skriver ni cristianswebsite.org i adressfältet kommer ni för närvarande till den här bloggen.
  2. Vi fick dit propellern idag, bara kvar att låsa den, sen är det klart.
Sen till dom lite sämre då:
  1. Mitt paket från cyberphoto, innehållandes kameraprylar, har inte trillat in än. Dom brukar åka via Örebro, och enligt postens spårningstjänst har det inte kommit dit än ens. :(
  2. Den värsta: jag failade mitt första teoriprov sen mellanstadiet (bortsett franska) idag, nämligen essäfrågan till Part-66 provet i Modul 10. 8 grejer kunde man ha med, och jag hade med 5. :'(( Detta innebär att jag hade en för lite. Tack vare det ska jag tröstäta en pizza ikväll, så blir allt bra. Eller inte, men det kanske känns bättre iaf. Tur att jag gjorde det nu också, så att jag hinner skriva omprov innan vi slutar. Men vet ni vad det värsta av allt är? Jo, det var bara jag i hela klassen som failade på den jävla frågan! Jag blir så arg!
  3. Inte har företaget som jag har sökt jobb på ringt eller mailat heller...
Ja, bättre går väl inte att uppdatera läget för dagen...
Ha en bra dag, medan jag slår sönder nåt oömtåligt, som tex nån klasskamrat eller nåt.. :(

Inga kommentarer: