lördag 1 december 2007

Dreamhack Winter '07 - dag 3 inlägg 1

Surprise: Jag har sovit gott inatt! Nästan 6 timmar, och jag kan inte nog säga hur skönt det känns. Inga konstiga associationer med torrents eller nåt i sömnen, utan jag har legat helt stilla och sovit stenhårt. Vilket golvet också var, så jag hade lite småont i ryggen, men det går över med lite gymnastik.
Jag vaknade till och trodde inte jag hade sovit nåt alls, så kollade jag på klockan: 8:57! Jag trodde jag såg fel.
Sen är det ju så megafint väder man möts av också.

Grått och regnigt.


Såhär efter två dygn lite drygt har jag fortfarande 16 av 24 burkar jolt kvar. Nånting säger mig att den kommer räcka länge.. :P Kanske har till DH nästa gång också.. :P

Mitt lilla krypin. :)

Nu är det mindre än 24 timmar kvar på Dreamhack Winter 2007, och jag måste säga att det har varit över förväntan. Sannolikheten är inte liten att jag åker hit till sommaren igen, om jag har råd och tid. Men om jag ser att Roccat ska komma hit och ha nån tävling igen eller nåt så ska jag fanimej ta med mig luftpistolen eller nåt. Nu har han hållit på i en halvtimme och gapat, man börjar tröttna.

Imorgon eller på måndag ska jag fixa lite filmer också, men jag måste få komma hem i lugn och ro först. :)

Ha det bra!

Inga kommentarer: