söndag 9 december 2007

Dreamhack Winter '07 - conclusion

Jaha, först nu har jag lyckats ta mig tid att sätta mig ner för att ladda upp lite filmer. Dessvärre funkar det inte så bra, för det tar så lång tid att ladda upp dom (flera timmar), så blogger loggar ut mig innan jag får upp hela. Här är ett par av dom som jag har lyckats med iaf. Ursäkta bildkvaliteten, ljudkvaliteten, kameratekniken, och att kameran klipper ljudet så fort man zoomar.

Första är en allmän lookaround från min plats.

Nästa råkade jag av en slump spela in när dom började spela Tetris med 2PM, Dreamhacks favoritlåt tydligen. Skulle först bara visa det frenetiska blinkandet på switchen (en av knutpunkterna där folk kopplar in sina datorer, däribland jag :D )

Bra tryck i den basen.. Och där är jag ändå kanske 50 meter från högtalarna. Här hemma spelar jag samma låt på maxvolym och får ungefär samma ljudtryck på 50 cm avstånd.. :D

Sen måste ni kolla den här. Inte min film, men han är ju ett proffs utan dess like. Så bra film!

Besök skaparen Raddox' webbplats!

Nu orkar jag inte ladda upp fler, jag har redan spenderat hela den här dagen med detta..
Allt som allt kan man säga att det var riktigt roligt. Nästa gång (till sommaren, 14-17 juli) verkar det som att jag får med mig några av mina klasskamrater också. Får se hur det blir. Lite hake bara, för vi slutar den 15:e...

Ja, ha en bra kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Superhjältefärdigheten nr. 1 <3